dilluns, 2 d’abril del 2012

Aquesta matinada s'ha mort el meu pare


  

Les previsions d’ahir s’han complert, i aquesta matinada, a les 4, el meu pare s’ha mort. La Mercè estava amb ell, i diu que ha sentit com se li alentia el ritme de respiració i després deixava de respirar. Ha mort tranquil.
Ara la Mercè és Oviedo, a buscar el meu germà, el Jordi, que era allà passant-hi la Setmana Santa amb un grup de discapacitats. A veure com s’ho prendrà, ja que la relació amb el seu pare s’havia fet molt difícil els últims temps que va viure amb ell, tots dos sols, després de la mort de la meva mare. Aquest matí parlàvem amb la Mercè que sort que vam prendre la decisió d’endur-nos-el a viure amb nosaltres aviat farà dos anys, i sort que vam fer els passos perquè jo fos oficialment el seu tutor. Si no, ara tot seria complicadíssim…
Demà serem al tanatori i dimecres a les 9,30 celebrarem la missa d’enterrament. Gràcies a tots els que al llarg d’aquests darrers temps us heu interessat per ell i per nosaltres.
I un desig: Que visqui amb Déu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada